Outset LANX 2.0 S3mix

Nowy cyfrowy pokładowy system ważenia dostępny dla każdego rodzaju ciężarówek, z pneumatycznym lub mieszanym zawieszeniem. LANX 2.0 używa różnego rodzaju czujników cyfrowych i wyświetla wszystkie dane na łatwym do odczytu wyświetlaczu.
Moduł sterujący LANX 2.0 jest bezpośrednio instalowany w kabinie i wyświetla masę w czasie rzeczywistym. Wyświetlane są między innymi następujące dane takie jak obciążenie osi, masa brutto i netto pojazdu lub samego załadunku.
Opcjonalnie dane ważeń mogą być drukowane na małej dedykowanej drukarce lub bezpośrednio transmitowane przez system GPS.

  • Maksimum: 60 t
  • Działka odczytowa: 20 kg
  • Legalizacja Nie
Cena:

9800.00 zł NETTO

Dodaj do koszyka
Standardowe wyposażenie oraz funkcje
  • Złącze komunikacyjne RS232
  • Data i zegar
  • Progi
  • Zmiana jednostek ważenia
  • Filtr antywstrząsowy
  • Wybór języka
  • Kraj produkcji: it
Opcjonalne wyposażenie oraz funkcje
  • Wzorcowanie w zakresie akredytacji PCA + 1500.00 zł
  • Oprogramowanie PERST do obsługi ważeń + 1300.00 zł
  • Drukarka paragonowa + 1000.00 zł
  • GPS + 2200.00 zł

Zapytaj
o szczegóły

Montowane na pojazdach
Transport

Outset LANX 2.0 S3mix

Rodzaj

Montowane na pojazdach , Transport

Długość

mm

Wysokość

mm

Szerokość

mm

Obciążenie minimalne

wg. PN-EN 45501

Zakres tarowania

-60 t

Wyświetlacz

LCD dwuliniowy

Stopień ochrony miernika wagowego

IP 40

Obudowa miernika

tworzywo

Masa wagi

kg

Gwarancja

12 miesięcy

    Jeszcze nie do końca znane i doceniane urządzenie w Polsce. Na zachodzie bardzo popularne gdyż tam wszyscy dbają o swoje samochody i nikt nie chce płacić mandatów za przeładowanie. U nas jeszcze działa to na zasadzie szczęścia i kombinacji.
    Urządzenie to można zainstalować na każdy pojazd bez względu na rodzaj zawieszenia oraz jego długość, ilość osi itp. Ogólnie wadze tej jest to obojętne gdyż do każdego zawieszenia da się wybrać odpowiednią konfigurację. To co osiągamy to głównie masę netto towaru oraz masę brutto całego samochodu z dokładnością rzędu jednego procenta. Jeśli się uprzeć całość możemy podłączyć do systemu GPS i mamy ciągły wgląd na masę pojazdu z stacji dowodzenia flotą. Wspomnę również, że jedna waga obsługuje niezliczoną ilość naczep automatycznie je wykrywając.
     Reasumując, koszt jest znaczny lecz zwraca się przy pierwszej kontroli ITD lub przez możliwość ładowania pojazdu do pełna i pełną kontrolę samego załadunku nie tracąc czasu i włosów na głowie na stres i zbędne ważenia. Jedno co ważne, nie należy porównywać tego urządzenia do innych opartych na analogowych czujnikach lub na pomiarze ciśnienia w układzie pneumatycznym. Tamte urządzenia dają nam dokładność około plus minus dwie do czterech ton, a tutaj rozmawiamy o plus minus 200-500kg.

Sprawdź

Podobne produkty
LANX 2.0 S3

11800.00

LANX EVO S3

11200.00

LANX EVO S3mix

11300.00

LANX WL S3

9500.00

MT20 60

22500.00

FT-30M

15000.00

E.T. D

12200.00

T1

9500.00