Soehnle WTEL 14/100
Waga kolejowa do ważenia statycznego pojazdów szynowych. Fundament głęboki, monolityczny, wylewany na miejscu umożliwiający wykoywanie prac konserwacyjnych bez potrzeby dźwigania pomostu wagowego. Konstrukcja oparta na elektronice wagowej produkcji niemieckiej, takich renomowanych firm jak HBM oraz Soehnle. Waga przeznaczona do ciągłego ważenia nawet w najcięższych warunkach pracy. W cene dostarczamy specjalistyczne oprogramowanie do kompleksowej obsługi ważenia wagonów. Opcjonalnie możliwe jest wykonanie wagi na splocie lub wagi samochodowo-kolejowej.
- Maksimum: 100 t
- Działka odczytowa: 50 kg
- Legalizacja Tak
145000.00 zł NETTO
Dodaj do koszykaStandardowe wyposażenie oraz funkcje
-
Złącze komunikacyjne RS232
-
Drugie złącze RS232
-
Data i zegar
-
Automatyczne zerowanie
-
Sumowanie ważeń
-
Oprogramowanie PERST do obsługi ważeń
-
Kraj produkcji: ad
Opcjonalne wyposażenie oraz funkcje
-
Złącze ethernetowe + 1200.00 zł
-
Wzorcowanie w zakresie akredytacji PCA + 2000.00 zł
-
Oprogramowanie PERST do obsługi ważeń + 1300.00 zł
-
Wykonanie fundamentów + 55000.00 zł
Soehnle WTEL 14/100
Rodzaj
Wagi kolejowe
Długość
14 m
Wysokość
2 m
Szerokość
2,5 m
Obciążenie minimalne
wg. PN-EN 45501
Zakres tarowania
-100 t
Temperatura pracy
-10÷40°C
Wyświetlacz
LCD podświetlany
Wymiary pomostu
14000 x 2500 mm
Stopień ochrony miernika wagowego
IP 68
Obudowa miernika
stal nierdzewna
Układ ważący
czujniki tensometryczne 4-8
Stopień ochrony czujnika
IP 68
Gwarancja
24 miesięcy
Waga kolejowa to nie zabawka. Punktowy nacisk podczas przejazdu lokomotywy to wartość około 70 ton na czujnik. Wymagne jest pozwolenie na budowę oraz ekspertyza geologiczna. Fundament wylewany, poniżej strefy zamarzania. Tyle ! Tutaj nie może być półśrodków.
Sprawdź
Podobne produkty